iranian.se & iranskafans Forum

Gammal

Pes 2009 göttgör gårdagens besvikelse!

Posted 2009-04-08 at 20:34 by Ackee
Jafan, efter gårdagens besvikelse, då man gick ner till Bergumsvallen och skulle kolla in när laget spelade emot lekstorp, som även är känt som ett derby slutade olyckligtvist 2-2.

2-0 ledning ändå fram tills sista tio, där ALLT rasar och laget släpper in två mål och premiären slutar oavgjort. Kunde det bli värre

I seniorerna är vi fyra anfallare, jag är en av de. Inför den viktiga premiären, hade jag förra veckan sagt till tränaren att jag skulle ta en veckas...
Ackees avatar
Trogen medlem "bAvafA"
Posted in Uncategorized
Visningar 611 Comments 0 Ackee är inte uppkopplad
Gammal

Nyttig information till er alla

Posted 2009-02-07 at 10:40 by admin

Hej igen,

Låt mig tacka er alla besökare och medlemmar för en fantastisk insats när det gäller antal besök hos våra sajter plus medlemmarna på forumet för deras engagemang för att delta i diskussioner och hålla vår community så aktiv senaste tiden. Jag har en hel del intressant statistik om...
admins avatar
Administrator
Posted in iranian.se , iranskafans
Visningar 606 Comments 0 admin är inte uppkopplad
Gammal

Hela familjen drabbad av influensa

Posted 2009-01-19 at 08:06 by admin

Hej,

Jag, min fru och vår lille son har alla drabbats av den värsta sortens influensa. Sonen har haft feber i fler än tre dygn.

Vi vuxna kan hantera sjukdomen på ett helt annat sätt. Att se sitt lilla barn må dåligt gör oss bägge två värre. Det värsta är att han äter mycket mindre än normalt. Ibland vägrar han helt och hållet.

Jag använder alla tricks jag kan för att få i honom mat. Idag...
Taggar: influensa, sjuk
admins avatar
Administrator
Posted in Min vardag
Visningar 699 Comments 0 admin är inte uppkopplad
Gammal
Rating: 2 votes, 5.00 average.

Iranskafans uppdaterad igen

Posted 2009-01-07 at 20:08 by admin

Som jag skrev här på bloggen tidigare har uppdateringen av iranskafans har varit en skamfläck på mitt samvete. Precis som jag lovade är vi igång igen.

Ni kan hitta all senaste om iransk fotboll med IPL uppdatering och de kommande matcherna för Team melli.

Jag vill ännu en gång be om ursäkt för det sena uppdateringen och tacka er alla här som hållit igång diskussionerna om iransk fotboll....
admins avatar
Administrator
Posted in iranskafans
Visningar 791 Comments 0 admin är inte uppkopplad
Gammal

Svår magsjuk och avslagen

Posted 2009-01-05 at 21:44 by admin

Jag har varit svår magsjuk senaste dagarna och är helt avslagen utan några krafter i kroppen.

Vi var på en fest häromdagen och det fanns en hel del som hade problem med magen på festen, hörde jag senare. Dessutom åt jag en hel del gurka som fanns på fruktbordet den kvällen.

Alla (speciellt min fru) skyller det hela på just gurkorna men jag har haft kräkningar så det...
admins avatar
Administrator
Posted in Min vardag
Visningar 745 Comments 0 admin är inte uppkopplad

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:09.
vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
iranian.se & iranskafans forum: Iranska portalen Copyright iranian.se & iranskafans.se